STYLO Makeup bord - SAYS WHO




Hej piger!
Sådan, endelig.. Idag er mit nye Makeup bord fra STYLO bestilt hjem. Jeg må sige det var noget af en pris men det er fuldkommen det værd. 
Som i nok ved er jeg skilsmissebarn og min far og jeg er lige flyttet. Jeg tror bare Roskile blev for kedelig så vi har nu fået købt en lækker hus tæt ved STRANDVEJEN!!!! OMG er det ikke vildt. 
Min far og hans nye kæreste (som er super sød) har begge et ok. godt job. ikke for at blære mig eller noget men det er jeg glad for. Min mor der derimod stadig bor i New York ser jeg ikke så tit. Vi skyper tit sammen og alt det der men ellers er det ikke mere end 3-4 gange om året. Men jeg er glad for vi har kontakten ligesom min Far og min mor stadig er tætte. Det er super dejligt når man ved at de har det bedere sammen når de bor hver for sig. 
Men julen bliver hos min mor i år og jeg glæder mig til at se Jake og Selena igen. (Mine halv søkene) og selvfølgelig også min Pap far og min mor. 
USA har så meget bedere jul end Danmark. Meget mere af det hele. så fedt!
Men jeg fik bestilt det bord fra STYLO som jeg er overlykkelig over. 
Jeg fik det for 5.654,13 sat ned fra 6.499,00. Det er en fin pris eftersom det er vildt så flor bordet er. 


Et feminint multifunktionelt bord til den moderne kvinde

Med sit spejl, den udvendige bakke og de to lækre skuffer er Stylo det ideelle make-up bord. Der er plads til alt dit make-up og alle dine smykker. Spejlet kan også fjernes, og så kan kæresten bruge det som skrivebord.

Den udvendig bakke til opbevaring skaber en nyttig brugerflade.
Opdelt skuffe til opbevaring.
Grebsfri skuffefront for et strømlinet look og en lækker oplevelse
_________________________________________________________________________________

Køb bordet (og spejlet) Her.
//Maja//

1 kommentar: