Halloween åbning i Tivoli d. 11-27 October!







Hej piger!
Mig og mine smukke tøzer vi i Tivoli igår i forbindelse med Halloween åbning. Vi hyggede os så meget med at Spise varme chokoladeovertrukkede churros, prøvede forlystelser og hygge-sludrede hele aftenen – elsker vores bff-dates! Jeg er generelt fan af Tivoli, men elsker især når haven bliver pyntet ekstra op under Halloween og til jul. Synes de formår at skabe et helt specielt univers, som ellers er noget jeg savner ved at være tilbage i Danmark. Der er bare noget helt særligt og hyggeligt over de mange tusinde lys og fine dekorationer, synes I ikke?
Halloween i Tivoli åbende igår og forsætter indtil d. 27 October. Håber virkelig i vil tage derind, det er så hyggeligt. 
Ellers tror jeg ikke der er mere for idag. 
//Maja//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar